Pigg och vaken ?

Nej men vaken iaf haha. Blev Dickens igår. Träffade Malmquist, Gasten, Buse, Radiostyrda David, Adrian m.fl där :) Men var där bara till 1. Sen tog jag, Niklas, Malmquist och Gasten bussen till Dalhem till lokalen där Tess hade haft dopmottagningen. Där satt Tess och hennes pappa hehe. Blev sittandes där ett bra tag. Sen blev det hem och sängen.

Idag händer inte så mycket. Mamma kommer ikväll och ska stanna några dagar. Mamma är snäll och kommer ner och tar Casper lite så jag får lite avlastning eftersom Jocke inte ska ha honom nått extra under hela sommaren. Jag och Johanna ska köra och hämta Casper ikväll. Jag måste städa men pallar verkligen inte.

Nej nu ska jag se om jag får liv i Malmquist :)

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0