På bra humör =)

Är på sjukt bra humör idag, varför vet jag inte haha.. Och nu kom det en bra låt på radio också =)=) "stamp on the ground" . Lyssnar på Radioseven .. Alltid bra musik =) !!

Idag blir det fest tydligen ahhaha. Trodde man först skulle dricka några öl och ta det lugnt, men blev tydligen fest till slut hahhaha. Så det kommer antagligen komma upp några bilder imorgon eller på söndag.

Nej nu ska jag snacka vidare med Lillsara , Tosse och NakenDavid på msn hahahah ! Och sen ska jag duscha och göra ve mig till ikväll ! Hmm, va fan ska man ha på sig ?! :/

Kom precis på att jag lovat mamma att diska också :/ plus jag ska städa mitt rum lite för det ser ut som ett bombnedslag haha... Så nu är jag smått stressad !!

Och Grattis till lägenheten NakenDavid =)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0