Orka rubrik

Gud vad jag är rastlös just nu. Får sitta hemma idag också.. Vill inte ta chansen och dra någonstans även om jag mår lite bättre nu. För sen kanske jag kräcker inatt igen och palla det. Sen vet man aldrig om det blir sämre igen om man sticker ut.. Hoppas att alla som ska festa idag är jääääätte bakis imorgon haha.

Så vad ska jag göra idag? Finns ju fan inget och göra här hemma och pallar inte spela tibia just nu. För jag kommer ingen vart i det spelet haha! Sen orkar jag inte glo på film själv iheller. Så jag får sitta och stirra in i en vägg haha!

Eller så ritar jag lite =) Blev lite sugen på det nu och det va ett tag sen ! Så det blir nog det..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0