Onödig fakta ;) - MALMQUIST

55 FRÅGOR.


1. Namn:
Linda Malmquist
2. Ålder: 20 år
3. Född i: Helsingborg
4. Stjärntecken: Skytt
5. Utbildning: Ingen haha..
6. Längd: 1.68 cm
7. Vikt: 62 kg
8. Hårfärg: Svart och ljusbrunt under.
9. Tatueringar: Nopps inga än.
10. Piercingar: Mm i läppen.
11. Syskon: 2 systrar
12. Husdjur: 4 katter
13. Liknar du någon kändis: Haha, har fått höra typ 5 gånger att jag liknar Tilde Fröling ! HAHA!
14. Länder du varit i: Spanien, Tyskland och Danmark.
15. Vilka är dina starka sidor: hmm.. Att jag är ärlig och går inte runt och snackar om det personer sagt till mig.
16. Svaga sidor: För snäll ibland och kan ibland bli sur för inget.
17.  Hur mycket tjänar du: Inte ett skit just nu haha.
18.  Vad använder du för parfym: Puma och Tr´esor.
19. Vad har du på dig när du sover: Underkläder och strumpor haha!
20. Din värdefullaste ägodel: Min mobil xD
21. Använt sexleksak: Nopps
22. Haft one-night stand: mm..
23. När kysste du någon senast: Idag
24. Hånglat med någon av samma kön: Ja på fyllan haha
25. Är du kär nu: Nepps
26. Hur många barn vill du ha: Inga
27. Din bästa kompis: Tosse<3
28. Hur gör du när du raggar: Haha jag raggar typ aldrig.
29. Varit otrogen: mm tyvärr, men inget man kommer göra om!
30. På en skala till 1-10 hur snygg är du: haha shiit, 4 kanske.
31. På en skala till 1-10 hur nöjd är du med ditt liv: 8
32. När grät du senast: Hmm, va ett bra tag sen nu..
33. Vad tänker du på när du inte kan sosva: Allt mellan himmel & jord.
34. Vad är det äckligaste du vet: Fötter !!
35. Något du aldrig skulle kunna göra:
Suga på en tå haha!!
36. Tror du på Ufon: Nja..
37. Hur mycket kan du dricka innan du blir full: Ojdå, det är olika..
38. Ett ord du säger ofta: Fucking .. HAHA!
39. Vad va det första du såg när du vaknade idag: Casper haha
40. Blivit tagen av polisen: När jag snodde hårfärg haha.. '
41. Godaste drinken: P2
42. Röker: Japps
43. Beroende av: Cigg och min mobil ;)
44. Favoritfärg: Rosa
45. Bästa årstiden: Sommaren
46. Läser du när du sitter på toa: Haha ja
47. Önskar du att du va smalare: Ja
48. Du är alltid sen: Haha nejdå ;) bara lite seg ibland haha..
49. Är du morgonpigg: Hell no, mitt morgonhumör är inte att leka med haha.
50. Vad tänker du på just nu: Att jag ska röka :P
51. Hur tror du att du kommer dö: I en bilolycka
52. Hur gammal tror du att du blir: 50 typ..
53. Har du varit nära döden: Ja, när jag va ute och festade i Borås och drack aldelles för mycket, däckade utanför puben och fick åka in på lasarett. Hade mer än 3 promille.. Och enligt läkaren så hade jag en jävla tur och kunde dött.. Fyfan va jag mådde dagen efter haha!
54. Finns det något som du ångrar: HAHA MYCKET !
55. Vad ska du göra nu: Ingen aning faktiskt..



Malmquist

                                          



Kommentarer
Postat av: Hansson

hahahahahahhaha

2009-07-02 @ 04:15:14
URL: http://denbittrasidan.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0