Natten

Nog sällan man sitter uppe vid denna tiden :P Haha ja man är bara ung en gång :P Man får passa på att leva livet :)

Ikväll har det inte hänt allt för mycket. Maten blev godkänd :P Har spelat typ hela kvällen. Hade skit ont i huvudet innan, men den försvann efter duschen och skönt var det kan jag tala om :) Lvl 31 har jag dratt iaf :P Och jag som sa i början av veckan att jag skulle vara 40 på Fredag haha GL fucking HF säger jag haha.

Jag verkligen hatar svartsjuka ! Den kan ta kål på ett förhållande snabbare än nått annat. Iaf enligt mig !
Jag är själv inte svartsjuk (okej kanske på fyllan). Jag var svartsjuk när jag var tillsammans med Jocke, det kan jag erkänna. Men jag kom fram till att efter det tog slut mellan mig och Jocke att svartsjuka tjänar inget till. För vill den andra vara otrogen så är personen det vare sig den andre är svartsjuk eller inte och det går inte att göra nått åt saken, för gjort är gjort !
Jag vet en som är fruktansvärt svartsjuk och det tar kål på mig :( Nu förstår jag hur Jocke kände det iaf !! Men men..



Nej nu ska jag spela lite med Linda och sen blir det sängen.
Imorgon ska jag till stan och sen till min bror och städa.

Nästa Fredag så kommer och Ante så ska vi dricka lite och så :) Nice :) Länge sen vi träffades ju :S

Godnatt och sovgott om jag inte skriver sen igen !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0