lalalallalalalalalaaaaa ;)

Känner mig kry som en nötkärna haha, så idag ska jag fan inte sitta hemma och glo säger jag bara! Något ska jag hitta på sen vad vet jag inte.. Men blir antingen :

1. Va med Tosse & Johanna, Tjejkväll =) ..
2. Hänga med Gasten på fest hos Buse..
3. Följa med Sara ut och fira angelika som fyller 18 ..


Vilket av det det blir vet jag inte än.. Men lutar mest åt att tjejkvällen eftersom jag inte kan dricka ett skit (penecillin). Och ska jag dra på fest eller dra ut utan att dricka och behöva va med alla fulla personer? hahaha.. Inte så lockande kanske.. Men sen hade det ändå vatt rätt skoj och dra ut och dansa lite, även om jag inte dansar när jag e nykter haha.. Men någon gång får väl va den första men vete fan om det blir idag. Måste ju ändå ta det lite lugnt och inte hoppa runt som en dåre , för pallar inte att halsflussen och febern kommer tillbaka igen. För då kanske jag har det på festivalen och då blir jag sne!

Men men, får se hur jag gör iallafall, ska snacka med Tosse när hon slutat lata sig i sängen med sin Niklas ;) . Gulliga dom e tillsammans.. Och de va fan på tiden att dom blev tillsammans ;) . Sen när jag snackat med henne så får jag se hur det blir ikväll. Vet ju inte om hon och johanna får ett ryck och kommer vilja dra ut.. Men då får jag ju hänga med dom i så fall . Jaja, Det löser sig nog, ska duscha och så nu så jag är färdig innan alla börjar tjata på mig ;) .. Jag e ju LITE seg som sagt..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hej! Hoppas du har en bra dag.

kram http://esth.blogg.se

♥ ♥ ♥

2009-07-18 @ 17:05:18
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Sv: Gött att höra! :D Det är bara fint här med, men hade lie panik nyss. Varför går att läsa på min blogg nu ^^



Tack så jätte mtk! :D Värmer att höra! :D

2009-07-18 @ 19:00:57
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0