Kvällen

Ja nu är kvällen här. Maten är intagen, disken är gjord, Casper ligger i sängen och ska sova och Niklas har varit här och hämtat sin laddare.

Ska sova själv inatt och skönt ska det bli :)
Bara för man är tillsammans så menas det inte med att man behöver sova tillsammans varje natt eller umgås varje dag. Båda två behöver lite space för att man ska hinna saknar varandra och för att ha lite tid till sina vänner. För mina vänner tänker jag absolut inte glömma bort för att jag har pojkvän. Jag har redan gjort det misstaget i ett annat förhållande och lär aldrig göra det igen kan jag tala om
.

Nej nu ska jag rymma undan lite och sen ska jag spela :D Mohaha.

Nu har David varit här och hämtat sin kavaj, skjorta och solglasögon med.

Vad händer imorgon kväll ? Jag och David spanar :)

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Pia

det unnrar jag med :P vad som händer imorgon kväll!!! jag blev helt plötsligt barnledig hela helgen :O

2009-07-16 @ 22:24:58

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0