Kvällen

Idag är det en sån helvetes skit dag när inget vill som man själv vill och man bara är allmänt irriterad. Har varit irriterad precis hela dagen. Tyvärr så gick det ut över Niklas innan när han var här :( Förlåt baby !

Har inte gjort ett skit idag. Sov 2 timmar i eftermiddags för jag hade så förbannat ont i nacken. Till middag idag blev det flintastek, potatisklyftor i ugnen och beasås. Det uppskattas såg jag vid matbordet ;)

När jag får cash så ska jag och Linda åka över till Dk och söka jobb. Och får jag ett jobb där så får Jocke snällt och vänligt ställa upp och ta Casper mer. Så enkelt är det !
Jag är sjukt sugen på att börja plugga. Typ Hotell restaurang. Men jag vet fan inte.. Måste ta mig en funderare på det ordentligt.

Nej nu ska jag spela med Marcus :P

Linda och Gasten har ändå börjat spela tibia ;)

/ Fryksäter


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0