Kvällen

Var ute en runda med mamma, Tess och barnen innan idag. Tiden bara rann iväg hehe. Anette kom åxå en runda :) Niklas kom åxå. När mamma gick till Maxi och Tess och barnen hem så gick jag, Niklas och Casper hem till mig så jag och Niklas kunde prata lite. Och ja vi har rätt ut det mesta. Skönt är det kan jag tala om. Niklas stack till Annsofie när Tess och barnen kom hit i eftermiddags :) Har suttit och kollat tv och snackat en massa och barnen har busat som aldrig förr hehe.
Niklas är och hjälper Tess hem med barnen, han kommer snart så ska vi duscha och sen sova för jag är sjukt trött sen gårdagen. Sov bara 5 timmar inatt.

Nej nu ska jag röka en cigg innan det blir duschen.

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: åh tack så mycket du :)

Vad har du för dig då? ^^, kram!

2009-07-11 @ 22:54:43
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0