Kvällen

Nu på kvällen så har jag, Niklas, Tess och hennes barn varit hos Annsofie :) På vägen dit så tog vi en cigg med Adrian och Rille :) Vi blev bjödna på mat och vin m.m. Trevligt som attans :)

Kom hem för typ en halv timme sedan. Snart sängen för jag har sjukt ont i huvudet.

Marcus skrev precis detta till mig på msn:

- Marcus säger:
jag saknar mormor :´(


Och jag kan hålla med honom. Föör jag saknar henne nått extremt mycket. Känns inte som om det är snart ett halvår sedan hon gick bort. Saknade är enormt stor. Första gången jag förlorat någon som stått mig riktigt nära. När jag tänker så så kommer även tankar upp om hur jag skulle kännt det om t.ex Casper hade gått bort. Fy fan. Min värld hade rasat !

Men ja nu ska vi inte prata om så tråkiga saker.

Linda Es katt har fått bebisar nu så jag och Casper ska dit någon dag nu i veckan och titta. Casper ska ju få en kisebebis :)

Nej nu blir det sängen !

/ Fryksäter


Kommentarer
Postat av: linda

ja 3 jätte söta kissar blev de den ena klarade inte natten =( du du har kvar mitt sånt bälte till magen skulle behövt de =)

2009-07-08 @ 06:33:06
URL: http://liindzza.blogg.se/
Postat av: Ninah

Redan ett halvår? Tiden går fort. Väldigt tråkigt är det men finns tyvärr inget att göra åt det. Skoj med kissekatt. Själv har jag fullt upp med min lille. Liten huligan är hon :D

2009-07-09 @ 13:45:17

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0