Jobbigt....

...när man inte har pengar!!! Kul när man inte har några pengar alls nu. Och ens syster skiter i och svara på mitt sms.. ROLIGT !! Ja då får man sitta inne i resten av sitt liv haha. Kan ju inte göra ett skit eftersom man inte har pengar till bussen. Och när man bor i ödelandet så är det inte speciellt lockande att gå någonstans.. För ska jag gå hem till någon så är jag framme efter 3 timmar haha. Ge mig PENGAR och BIL och KÖRKORT och JOBB !! Ångeeeeeeeeeeeeeest !!!!!!!!!!!!

Skulle aldrig gett upp utbildningen :/ Har fette ångest nu. För hade jag bara gett mig fan på det så kanske jag hade klarat det. Men nejnej jag gav upp och nu sitter man här med inga pengar och det enda man har är ångest haha.. Stackars MIG ;) hahaha!!

Ska ju va med LillSara idag.. Men hur fan ska det gå om man inte lyckas fixa pengar till bussen.. Fan asså måste fixa, orkar inte sitta hemma hela dagen och pilla mig i navlen haha. Nej nu har jag inte tid och skriva här. Nu är det prngajakt för mig asg! ;) .

Haha måste bara säga att jag e på lvl 8 nu i Tibia haha.. Jepps jag har fastnat i det skit spelet nu hahaha !!


Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0