jobbigt och va sjuk

Sitter hemma och har tråkigt som satan. Trött är jag också så det blir väl att man nannar kudden när som helst. Finns ju inget annat att göra ändå. Jag som ville hitta på något skoj idag.. + Jag vill ha närhet ;) haha ! Men det kan man ju inte få nu ju haha. Jo av min katt men det är ju inte mysigt haha.

Fan hoppas bara att jag är friskare imorgon så det inte blir värre. För blir det värre så är jag säkert tvungen till o ta penecillin eller något sånt skit. Och orka det! Vill va FRISK!

Nej ska nog gå och lägga mig nu, är helt slut.. Men det jobbiga är att man sitter och kallsvettas som en gris och då är det svårt och sova.. Blöö på att vara sjuk :( Synd om mig ;) ..

Puss&Kram / malmquist

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0