Japps, jag e uttråkad !

Är man uttråkad så e man ;)

Heter - Linda Malmquist
Smeknamn - Binda, Ze eye (haha) , Kioskmongo, Partygirl...
Ålder - 20 =)
Husdjur - 4 katter..
Syskon - 2 systrar , båda äldre.
Favoritfärger: - Rosa och svart
Piericing: - Har haft i tungan, navlen, näsan och läppen men ingen kvar.
Tatuering(ar): - Nej men ska ha sen.
Födelseort: - HBG
Snuttefilt eller kramdjur: - Kramdjur haha
Lyckotal: - 6 & 8
Bästa veckodagen: - Fredagen
När gick du upp i morse? - hmm, ingen fucking aning !
När ska du sova ikväll? - När jag e trött..
Duschat idag? - Nepps men ska
Kramat någon idag? - japps =)
Pussat någon idag? - jao
Vad har du ätit idag? - Pizza haha
Dagens sötnos? - ;) dedu..
Har du många vänner? - Nja, har jag väl ..
Hur många har du kysst? - Baah, no idea.. men inte så många ändå..
Vem pratade du med i telefon senast? - Frida =)
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - "Hej :) Vad ska du göra imorn då? Puss Älsk" - Aspelin

SENASTE:
Personen du tänkte på? - Vete fan :p
Gången du spydde? - När jag va sjuk förra veckan..
Gången du grät? - 'Ett tag sen nu.
Pizzan du åt? - 2 Bitar av apollo pizza innan idag.
Gången du var i Göteborg? - längeee sen
Gången du var full? - Typ 2 veckor sen.
Personen som såg dig gråta? - Hmm ingen aning
Vem ringde dig senast? - Frida

ANTAL:
Personer du älskar? - Mina närmsta vänner och halva min familj :P
Personer du hatar? - Åh herregud, just nu så två kanske..
Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 2 ..
Glassar du ätit på en dag? - HAHA många ;)
Gånger du ätit kött? - Jajo, för de har jag räknat ju!
Gånger du haft minnesluckor? - Ett antal gånger.
Gånger ditt hjärta brustit? - 5-6 gånger tror jag..
Hur många har varit otrogna mot dig - 3 stycken..

VAD:
Gör dig glad? - En massa
Gör dig ledsen? - Kommer inte på något.
Vad vill du helst göra nu? - Vad som helst, är uttråkad !
Vill du ha nu? - En miljon ;)
Önskar du dig i julklapp? - Inte ett skit.
Längtar du till? - Till jag och Tosse flyttar ihopa =)
Ångrar du i ditt liv? - Mycket.. Men egentligen inte lönt och ångra för hur mycket man än ångrar så blir det inte ogjort ;)

VEM:
Vill du kyssa nu? - Gasten
Ska du träffa imorgon? - Ingen aning än .
Sjöng du senast för? - Gasten hahaha !
Hade du senast en msn-konversation med? - Gasten och Frida just nu .
Spelade du tvspel med senast? - Min syrras kille..
Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen haha
Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
Förtjänar att dö? - Alla pedofiler och djurplågare.
Är söt? - Gasten ;)
Vill du sova jämte inatt? - Gissa ;) mohaha ..


Sover du med eller utan kläder på dig? - Med
Hur många kuddar har du i sängen? - 2
Är du social? - Om jag känner folket så ja. Annars e jag rätt blyg
Tycker du om kaffe? - Yeah
Tycker du om att mysa/kela? - I love it ;)
Vill du ha barn? - NEJ !
Har du någonsin åkt ambulans? - Mhm
Flirtar du mycket? - Nja inte så mycket.. men e jag singel så händer det väl ibland..
Kär just nu? - Jaao ..
Hur vill du att din pojkvän/flickvän ska vara? - Ärlig, trogen, ha humor, schysst och söt ;)
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? - Kärlek!
Tror du på kärlek vid första ögonblicket? - Neeeej verkligen inte..
Kan man vara vän med sitt ex? - Klart man kan =)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0