Jag hatar !

"Vänner" som dissar så fort dom har fått pojkvän/Flickvän!
Så fort de har ett förhållande så slutar dom höra av sig och sen när man väl
snackat och man ska ses, då kommer dom med undanflykter och säger att
det inte går och träffas. Och sen när man väl ringer dom så skiter dom i
att svara. Va e de för stil egentligen? Och ja jag syftar på nån viss person..
För är man en riktig vän så gör man inte så. Jag har sagt som så att jag kommer
aldrig någonsin dissa mina vänner om jag får ett förhållande. Ok, att jag toffla
rätt mycket sist. Men jag sket inte i att höra av mig till mina vänner ändå!
EN sak bara, kom fan inte krypandes till mig sen om det tar slut, det funkar
inte så! Skiter du/ni i mig nu så passar det fan inte sen iheller.. Thats it !!
Och sen att ni säger "jag dissar inte dig, jag hör av mig, du kan väl höra av
dig själv?" .. Bullshit, när fan hör ni av er ? Och hör av dig själv? Jag har
försökt men de e inte så lätt när man inte får något svar när man ringer..
Så jag har gett upp nu, kommer inte ringa mer eller någonting. Trött på
det nu, jag har försökt men nu är det slut med det. Jag håller mig till mina
RIKTIGA vänner. Resten kan sitta och toffla .. ;) Och jag säger det EN gång
till.. Kom inte till mig sen och ring inte till mig sen iheller. Jag lär inte svara ;)
              Killar kommer och går men vänner består ;)

Glad att man har vänner som INTE dissar iallafall och min älskade Fryksäter <3
      ~   and the rest of the gang ;) hahah !


Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0