Ingen rubrik

Är så dålig på att komma på rubriker haha. Men skit i det :P

Idag har det varit lugnt :) Tråkigt väder tyvärr :S Jag, Casper och Linus var ute en runda och spelade på gräsmattan här nere innan Linus cyklade hem och regnet bestämde sig för att återvända. Jag köpte 2 rack (Stavning?) och en boll till Casper på Maxi (liknande tennis). Casper tyckte det var kul förutom att jag och Linus snodde det hela tiden haha.

Casper och Niklas är hos Annsofie just nu och hjälper henne måla köksluckor (?).

Jag ska snart in i duschen sen bädda ner mig i sängen ! Sjuk mensvärk har jag :(

Avrundar här !

Grattis Mimmi på 22 års dagen ! :D


/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tackar!

2009-07-21 @ 13:15:24
URL: http://www.mimmigren.se

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0