INGEN BAKFYLLA..

.. bara lite smått trött hehe. Så där fick du Linda ;) Var hemma rätt sent, 5 om jag inte har fel för mig. Dickens blev det, meningen att vi skulle ta bussen ner, men den var försenade så det fick bli taxi, 85 jävla kronor från Jönköpingsgatan till Dickens, RENA RÅNET ! Direkt när hoppade ur taxin så fick vi syn på Niklas, Gasten, Buse och någon anna kille. Gick in på Dickens och där träffade vi Nathis, Jennie, Alen m.fl :) Som dansade :) Nice kväll som attans. Drog till Set sen när Dickens stängde, men Set sov när vi kom upp haha. Jag och Niklas gick till McDonalds sen hämtade hans kompis oss där.

Idag ska jag umgås med Linda och Johanna :) <3

Orkar inte skriva mer nu. Ska kolla bilderna sen igår som Johanna precis skickat hehe.

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: jennie

och du är alltid lika rolig att umgås med tosseman! ;D hihi, <3

2009-07-20 @ 00:56:34

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0