Im back ;)

Japps nu skriver jag igen, eftersom jag inte har något annat att göra ;) . Vad jag ska skriva om har jag däremot ingen jävla aning om haha! Men ska nog kunna komma på något skoj som kanske intresserar någon =) ?  . Hmm.. Vad ska jag skriva om nu då .. Får se här ;) haha ! Jag skriver om... Hur jag och Fryksäter träffades ? ;) HAHA !

Det började med att jag satt och snackade med Snicky, David, Adrian och Jonas på msn. Så skulle vi hitta fest haha! Så efter ett tag så kom någon in i konversationen ;) Och det va Tosse ! Konversationen va såhär:

18 December 2008
Jonas: Helloj Tosse
Tosse: Hej =)
Snicky: Tosse din bööög
Tosse: Ahh passa dig va
Snicky: Linda..... Du är fan HOPPLÖS!!!
Linda (Malmquist): Som en groda utan ben ;) mohaha!
David: Jag bjuder in jackie arklöv
Snicky: HAHA !
Linda: huh? Vem fan e de ?
Snicky: Tosse..... Fest på Fredag?
Tosse: Vem fan e Jackie? :/
David: JA TOSSE, har du fest på fredag???
Tosse: Ska jag ha fest? Räcker de inte med Linda.E fest på fredag??
David: Båda dagarna blir bäst ;) Jackie arklöv är polismördaren.
Tosse: Ahaaa nu hänger jag med ;)
Snicky: MEN vill du det Tosse? Så tar jag med 9 svettiga polacker !
Jonas: TOSSE, kom och ge mig cigg :)
Tosse: kom du hit och hämta en jag är inte din mamma...
Snicky: Linda.. allvar va e det med dig?
Linda: JAG ÄR TRÖTT !
Tosse: Sov då ?
Linda: Nej får inte sova :(
Tosse: haha fan va Taskigt!
Linda: Eller hur , säg de till nötterna!
Jonas: haha..
David: HAHA ! men Tosse fest?
Tosse: Jaha vrf ska alltid jag bli drabbad att ha fest ?
David: så sover vi hos dig sen drar vi ;) till linda.e
Linda: HAHA, palla festa 2 dagar i rad.
Tosse: Ja typ, känns som man börjar bli gammal hahaa
Linda: Gammal e man när man e 50 ;)
Tosse: HAHA jo iofs men jag är alltid seg dagen efter hahahahah
Linda: Ja då e vi två...

BLA BLA BLA... Vet inte ens varför jag skrev med detta men skit samma haha. I alla fall så blev det fest hos Tosse (Fryksäter).. Jag kommer ihåg att när jag kom dit så satt där några i köket och några i vardagsrummet. Ja kom dit med Marie och Sara. Så vi tre satte oss i vardagsrummet med David och adrian och snicky. Sen efter ett tag kom Tosse =) . Så börja vi snacka och lite så. Och har jag rätt för mig så tror jag att jag sov där den dagen.. Eller? hmm.. Tror det iallafall :P . Sen efter den festen så blev det att vi va på samma fester ofta och så och lärde känna varandra mer och mer =) . Sen så började jag hänga med David och Adrian hem till Tosse och kolla film och då lärde vi känna varandra ännu mer haha. Sen märkte vi att vi typ passa ihopa och så och att vi hade lätt för att snacka med varandra och hade samma humor. Och sen dess har vi blivit hur bra kompisar som helst =) . Hehe ! Och nu umgås vi rätt ofta haha. Så det va den historian haha! ..




Jag är fortfarande inte trött.. Så vad ska jag skriva om nu ;) ? .. Äääh skit samma kommer fan inte på något. Shiit måste egentligen sova nu men kan fan inte. Och jag som ska upp tidigt imorgon.. Som gasten hade sagt - GOOD LUCK! ;)
hahahah !! Nej men nu pallar jag inte skriva mer . Så godnatt till er som KAN sova !

Puss och kram / MALMQUIST



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0