Hungrig!

Har nästan precis kommit hem till min syster nu. Var och fiskade som sagt 08.00-12.00 . Jag fick den näst största fisken på hela båten =) Lite nice ändå ;) ! Sen efter vi fiskar så körde vi hem min mamma och jag byta om till bikini. Sen stack vi till stranden. Jag badade och sen somnade jag haha. Sov i typ 2 timmar. Sen stack vi och åt glass , GOTT =) . Sen hämta vi min mamma igen och sen iväg till systembolaget och handla några öl som vi ska dricka till maten. Vi ska äta torsken som jag fångade ;) !! Sen blir det en lugn kväll. Imorgon ska jag hem till Fryksäter så ska antagligen jag och hon förfesta och fixa oss till kvällen. Och sen blir det antagligen Dicken som vanligt haha! Snart kan vi lika bra flytta dit haha! ..

Nu börjar jag bli riktigt jävla hungrig.. Bara ätit typ 2-3 mackor idag och glass..
Skriver kanske senare !

Puss&Kram / Malmquist

Kommentarer
Postat av: Hansson

Familjekvinnan.se Bra sajt det.

2009-07-03 @ 03:42:54
URL: http://denbittrasidan.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0