Hos bror min

Ja just nu så befinner jag mig hos min kära bror. Är snart klar med städningen, sen blir det hem och göra mat. Idag blir det Kyckling, kokt potatis och brun sås, muuuums :) Sen ikväll så blir det väl att titta film och spela lite :) Måste ju dra lvl 23 innan Gasten, Linda, Marcus eller Jonas kommer ifatt mig :P Haha.

På Lördag blir det ut till Gråläge och fira Jossa :) Hon ska firas med grillning, bad, pyjamasparty och alkohol :) Ska bli mysigt som attans, och vi ska vara bara tjejer för en gångs skull :)
Sen vad som händer resten av helgen vet jag inte. Casper ska till Jocke. Imorgon på dagen blir det att tvätta.

Stackars Malmquist så har fått halsfluss :( Men det går över när du gifter dig snäckan ;)

Nej nu ska jag fortsätta här så vi kan åka hem :P

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0