Home

Ja nu är man hemma igen från stan, men det kanske ni förstod på Lindas inlägg hehe :)

Casper åkte massa karusell i stan och han tyckte det var skit kul :) Träffade Henke på Knutan när jag och Niklas skulle ta ut cash :) Träffade även Mimi E och Emilia :) Casper och Emilia åkte 2 karuseller ihop :) Det tyckte dom var skit kul :) Niklas åkte även karusell med Måns och Marcus (haha Marcus höll på att spy). Niklas åkte virvelvinden med Linda också, dom var fett vita i huvudet när dom kom av haha. Casper körde radiostyrda bilar (eller vad den heter) med Micael också :) Tyckte han var skit kul :)

Tyvärr blev det inte riktigt som planerat för Casper kära far kom aldrig ner och åkte med honom :( Casper blev fett förstörd så det var bara att åka hem med honom. Jag tycker att när man har lovat sitt barn något så håller man det med ! Men alla kanske inte tänker som mig ??!!

Ikväll så blir det lugnt med lite kortspel :) Linda ska som sagt sova här inatt, Niklas med :)

Imorgon bitti bär det av till Danmark med Johanna, Niklas och Casper :) Sen till H&M och köpa solpuder, pallade inte göra det här omdagen hehe. Sen kommer mamma någon gång mellan 4 och 5. Ska vara hos Pia senaste 6. Ta bussen ner till stan lite innan 9 och sen kolla Joddla halv 10. Det e nice :)

Nej nu ska jag vara social mot Linda. Niklas är ändå nere och röker med Tess hehe.

/ Fryksäter




Denna kommer spelas som bara den imorgon :D

Kommentarer
Postat av: caroline

Jo jag håller fullständigt med dig! Man ska ALDRIG lova sin barn någonting om man inte kan stå för det! Det har jag upplevt för många gånger när jag var liten så jag vet precis hur han kände sig stackaren!

2009-07-24 @ 23:25:27

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0