hemma

japps då sitter man hemma nu och snackar med Tosse och andra på msn, samtidigt som man spelar tibia HAHA.. Mm jag spelar tibia haha.. Blev ju så till slut.. Skit spel för jag bara dör hela tiden.. Så kommer nog inte spela det så mycket.. Finns roligare spel ;) .

Har kommit upp en massa gamla minnen i huvudet på mig nu. Sens jag börja snacka med en person. Rätt jobbigt för får ont i magen när jag tänker på vissa saker. Vissa minnen är underbar medans vissa minnen får mig att vilja spy! Men ska försöka sluta tänka för mycket.. pallar inte bli sån deppad hahaha !



Känns både jobbigt och bra att höra dig säga de sakerna du säger till mig.. Saknar de gamla tiderna..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0