Hemma nu =)

Träffade Sara och Angelika på Crom vid 22 tiden. Tog en cigg och gick sen in och satte oss. Sen köpte jag en cola och dom köpte cider tror jag. Satt vi där till elva tror jag och Marie och Kim kom också. Sen tog vi bussen till Dickens haha sällan. Köpte en Cola där också. Och sen satt vi oss där ute. Så kom Gasten, Niklas, David, Buse och några andra. Snacka med dom och så vidare. Jag dansa faktiskt också , även fast jag va nykter haha. Jag drack faktiskt Cola helaaa kvällen =) Så jag va duktig.. Rätt skönt ändå för då slipper jag va Bakis imorgon också. Plus att jag fick en halvtrevlig dag med nice umgänge. Och varför dagen/kvällen varit halv trevlig kommer jag inte skriva här men det är mitt eget fel för jag börja sura för onödiga saker.. Men det är uträtt nu, eller halvt kanske? Vet inte men skit i det. Var iallafall skönt att få komma ut från denna tråkiga lägenheten och ifrån min tjatiga mamma haha.

Nu när jag kom hem så jag bara ja lämnar du busspengar till mig när du åker till jobb. Och min mamma sa då eller skrek då VARFÖR DET, VAR SKA DUUU !!! Och för första gången i mitt liv skrek jag inte tillbaka utan sa lugnt och sansat att jag ska till Gasten. Men hon fortsatte skrika.. JAG KAN INTE GE DIG PENGAR HELA TIDEN.. Så sa jag bara lugnt och sansat okej lugnt jag har ben jag kan gå.... Sen fortsatte hon gapa men jag sluta lyssna haha. Och känner jag henne rätt så får jag busspengar haha. Annars så är det bara att börja gå imorgon =) Och jag kommer göra det..

Jag tror jag har börjat förändrats rätt mycket.. Jag får typ aldrig mina "damp" ryck mer haha. Jag är inte lika lat och bryr mig inte så mycket mer om små saker. Och det jag märkt mest på mig är att jag säger verkligen allt jag tycker och tänker nu för tiden. Jag skäms inte lika mycket längre för att visa mina känslor... Sen om det e bra eller dåligt vet jag inte.. Men skit i det.. Känner ändå att jag trivs mer med mig själv nu när jag är såhär. Och jag kan ta emot mer "kritik" eller va fan det heter, nu för tiden. Innan så fort någon sa något negativt om mig så blev jag skit sur som en get och sura i evigheter haha. Men nu tar jag emot det och bättrar mig har jag märkt. Kanske därför jag har förändrats också.. Ajja ...

Iallafall så fick man snacka lite med en person idag.. Kändes faktiskt bra.. För även om jag inte vill höra det mesta av det så vet jag det nu iallafall. Och jag är verkligen inte sur eller något. Men hade jag kunnat så hade jag dragit tillbaka på tiden och ändrat en massa och då kanske det hade varit annorlunda nu.. Vem vet?! ..

Känslor är bara till besvär ;) Blir aldrig som man vill ändå. Men sen jag föll för denna personen så har jag förändrats. Kanske inte alla som ser det eller tänker på det. Men jag känner det själv. För jag kollar inte ens åt andra killar och det är inte likt mig. Asså jag menar på att jag e ju inte tillsammans med denna personen men jag tycker om han och det har varit så innan att även om jag gillat en person som jag inte varit tillsammans med så har jag raggat på andra ändå.. Typ något sånt haha. Svårt och förklara. Haha shiit så mycket jag har i huvudet nu.... Allt kommer ut helt konstigt. Men ja ändå synd att det antagligen inte blir något mellan denna personen och mig. För jag tycker om han väldigt väldigt mycket. Men det är sånt man får ta ju. Kan ju inte tvinga han att bli tillsammans med mig när han känner som han känner. Men jag förstår han faktiskt.. Hade nog tyckt och tänkt likadant. Men ja... Atatataaa ;) Skit i mina känslor nu hahaha.. Annars kommer det bara ut för mycket och så kul ska inte ni ha som läser.. Jobbigt va?! MOHAHA !

HAHAHAHAHA jag fick precis ett sms.. Och min mamma direkt - STÄNG AV DEN JÄVLA TELEFONJÄVLEN!! Fan va jag garvar nu hahaha orka ha pms dygnet runt.. Baaah ge mig lägenhet hahaha.. Haha det konstiga e att i vanliga fall så hade jag sneat på min mamma nu men istället sitter och garvar ihjäl mig hahaa. Har blivit mer lugn än vad jag var innan.

Nej nu har jag skrevit rätt mycket så nu ska jag röka en cigg, gå på toa och borsta tänderna och sen lägga mig i min skönaa säng och drömma om honom <3 För drömma kan man ju alltid ahahhaha ;) GodNatt & SovGott!

Puss&Kram/ fucking Malmquist


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0