Hemma från stan

Har varit i stan med Niklas. Men allt gick inte som planerat. Inget jag kommer skriva om här i bloggen direkt. Slutade iaf med att vi hamnade på Plantan och träffade Niklas kompis Jonas (?).

Har precis kommit hem och ska snart göra lite mat. Sen blir det att mysa framför tvn :)

Imorgon blir det en runda till Ams vid 2 tiden och jag måste ringa min soctant för jag har inte fått mina pengar från försäkringskassan så har inte kunnat betala hyran så kan ju inte redovisa något för soc den 5.e :(
Ska tvätta imorgon 18-22 också. Gjorde aldrig det igår.
Sen kanske man drar till badet en runda med, någon som är sugen ? Skicka iväg ett sms isåfall :)

Men nu ska jag ta en cigg med Niklas innan jag börjar på maten.

Sjuk värme vi har här nere i Skåne !

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0