Hemkommen.

Åkte ner till stan vid 2 tiden. Träffade LilleSara på bussen :) Gick in på Ams och fick mina papper påskrivna. Gick till lekplatsen vid biblioteket så Casper fick springa av sig. Där var sjukt mycket folk så vi var där inte så värst länge. Johanna ringde när vi satt på bussen hem. Bestämde att  vi skulle möta henne och Kellie på min parkering. När vi hade mött upp dem så gick vi till Ica på D-hög och köpte lite dricka. Sen så skulle vi vandra omkring på D-hög lite så stötte vi på Linus och Adrian. Linus hade visst skickat ett sms att de skulle komma till Ica men det hade lilla jag missat :P När de hade handlat så gick vi till gräsmattan vid Adrian och satt där och snackade och så i cirka två timmar. Sen begav jag, Johanna och barnen mot Dalhem. Stötte på Nalle, Jessica och barnen. Stod och pratade lite.

Nu är vi hemma efter en lång dag i solen hehe. Johanna och Kellie har åkt. Niklas kommer snart :) Jag håller på att tvätta för fullt hehe.

Hur ser helgen ut ?
Fredag: Casper ska till Jocke, Fira Niklas, Tommy och Buse (?) på kvällen.
Lördag: Dop för Kevin och Kellie
Söndag: Casper kommer hem från Jocke, Hälsa på Johanna.

Nej nu ska jag gå ut och sätta mig i skuggan på balkongen och röka en cigg i lugn och ro !

/ Fryksäter


Kommentarer
Postat av: jessica

nu har jag kommenterat hos dajj.hehe. kram jessica

2009-07-03 @ 08:16:02

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0