Helt slut i huvet haha

Nu har jag suttit i timmar och försökt fixa bloggen. Den blev bättre (tycker jag) MEN däremot så ville jag ha med en grej till, (vad ska ni skita i) . Men i vilket fall som helst så gick det inte som jag ville. Så till slut blev jag arg och nu skiter jag i och ta med den grejen.. Så det så! Bloggen är däremot inte färdig, enligt MIG ! Ska ha ny bakgrund, för vill inte ha fula hjärtan.. Ja det va jag som satte dit hjärt bakgrunden från början och inte Tosse ;) haha. Men den va fin DÅ men inte NU ! Men orkar inte fixa skiten nu ändå.. Tar det imorgon kanske! Jaja skit i bloggen nu, vill du ha hjälp med att designa din blogg gå in här ---> designa din blogg.
Så om ni inte fattar hur ni ska göra med er blogg så gå in på den länken..

Nu ska jag nog spela tibia en liten stund, för trött är jag dock inte. Sen efter det så ska jag sova helt ensam i min skönt säng :( haha. Och drömma mysiga drömmar om DIG ;) . Och sen ska jag gå upp i morgon bitti och dricka en goood kopp kaffe och ta min morgon cigg , logga in på msn , skriva blogg och sen kolla vad alla ska göra =) . Så nu vet ni vad jag ska göra imorgon också ;) haha !




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0