Helsingborgs festivalen snart ;)

Ja då är det Tisdag idag ;) Om 2 dagar så smäller det haha! Blev lite ändringar för mig med helsingborgsfestivalen haha. Skulle ju egentligen gått med Sandra på Torsdag men blir att jag ska gå med Gasten sen vet jag inte om jag ska gå med Fryksäter och Niklas då också. Men ska snacka med Tosse ikväll. Men sen Fredag och Lördag är fortfarande med Tosse och Company =). Ska iallafall bara dricka på fredag eftersom jag går på penecillin så ska jag hoppa över fredagen. Och sen börja ta det på lördag igen. Och på FREDAG är det ~Joddla med Siv~ Klockan 21.30, dom ska jag LÄTT SE !! Det enda som är tråkigt är att man inte har något speciellt och ta på sig på festivalen så det får bli samma kläder som man brukar ha :( tråkigt som fan när man inte har pengar. Har ju inte ett öre så vete fan hur jag ska kunna dricka och så vidare på festivalen och kan jag inte låna av min familj så får jag gå nykter och fattig alla dagar hahaha!  Men fixar jag lite pengar så blir jag glad =) . Ska nog fixa håret på något roligt sätt i helgen iallafall så ser man lite annorlunda ut kanske ;) . Förfest på Fredag vet ja inte var det blir. Men hade tänkt höra med mamma när hon e på bra humör om jag kan ta hit några och sitta och dricka innan. För annars vete fan :/ .. Men ska nog kunna fixa sig ! Får fjäska lite.

Ska till Arbetförmedlingen med Fryksäter imorgon =) Så har vi det gjort ! Idag ska hon och jag va ensamma och snacka och kolla film och ha mysigt =) Länge sen de bara va hon och jag ju !

Ha de nice Puss&Kram / MALMQUIST



HELL YEAH ;)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0