Helgens slut !

Förlåt för min dåliga uppdatering denna helgen, men har haft fullt upp hehe.

Det var inte meningen vi skulle ner till festivalen igårkväll, men jag och Niklas åkte ner och träffade hans mamma och lillebror. Stötte på Marcus och Hedda :) Träffade även Annie. Sen Marie :) Maria också vid karusellerna :) Träffade Nathalie också :) En massa man kände helt enkelt. Träffade självklart på David, Gasten och Adrian med :P Niklöas fick mig tillochmed att åka en karusell haha. Spindelmannen :P Haha den gick snabbt och upp och ner och runt haha. Skit rolig :) Den första "stora" karusellen jag åker sen jag var 13. Åkte hem till Niklas med hans mamma, lillebror och Rickard och drack lite öl. Sen blev det sängen.

Idag blir det lugnt. Linda och Linus ska hålla mig och Niklas lite sällskap ikväll :) Spela kort och ha oss :)

Imorgon är Johanna snäll och ska köra mig så jag kan storhandla :) Tack gumman :)

Nej nu ska jag fortsätta titta när Niklas och Casper tränar haha. Ser rätt kul ut :P

Kommer snart ett inlägg med lite bilder sen helgen :)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0