HejHopp =)

Sitter hemma och spelar tibia haha. Jag har fastnat riktigt för det skitspelet nu haha! Lite ångest, för jag sa från början att jag inte skulle spela det haha. Men om ni vill testa på skiten så gå in här ---> Tibia .. HAHA!!

Idag blir jag hemma hela dagen och tar det lugnt antagligen. Orkar inget annat! Blir nog att jag fixar till bloggen lite mer också senare ikväll =) . Nu när jag väl lärt mig hur man gör så kan man lika bra fortsätta och fixa den tills man är nöjd =) .

Nu ska jag prata med mamma, hon fråga mig precis om jag ska med till Borås till min syster i November och gå på ullared också... Vete fan om jag vill det.. Men sen om jag inte hänger med så e jag hemma själv från Torsdag-Lördag. Hade varit rätt nice så skiter nog i och hänga med haha ! Så kanske det blir en liten liten fest hos mig. Och då blir det en LITEN eftersom man har cp skadade grannar haha ! Men det e i November så det e ett tag till dess haha ! ;)

Nej nu ska jag spela vidare haha..


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0