Hej hopp !

Sitter och dricker kaffe och röker nu =) . Gick upp 10 idag. Så nu har jag suttit med min systerdotter hela morgonen. Hon är så söt . Jag är egentligen inte så förtjust i barn, men Lisa och så klart Casper tycker jag om =) . Men jag själv ska aldrig ha barn. haha! Nu sitter jag och snackar lite med Fryksäter. Sen idag ska gasten komma om han någonsin vaknar haha. Har tagit ut min piercing också, saknar den lite men ändå skönt utan den. För jag tappa bara kulan till den hela tiden. Tappa nog 5 kulor samanlagt.. och palla köpa nya kulor hela tiden haha! Så rik e jag inte .. Nu imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen och söka jobb eller något. Funderar mycket på att fixa jobb i Danmark kanske. Får se hur det blir men ska dit och prata med dom imorgon iallafall. Har liksom 500 kr kvar och leva på . Lyckat, eller inte. Sen vill jag fixa något snabbt så att jag och Fryksäter kan flytta ihop ! Fan va nice det ska bli =) .

Nepps nu ska jag dricka mitt kaffe !



Puss&Kram /  Malmquist 

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0