Hej Hej hallå

Vaknade vid halv 10 av att Casper kröp upp i sängen och pussade mig på kinden. Men det enda han var ute efter var frukost och Barnkanalen haha. Så det var bara att gå upp och fixa det till honom. Nu sitter han i min säng med sina bilar och kollar på Barnkanalen. Själv så har jag precis spelat lite. Ska snart ta något att äta.

Niklas sov hemma inatt och det var fett tomt i sängen kan jag tala om. Men jag somnade snabbt som tur var. Men har nog sovit rätt konstigt för jag har fett ont i nacken :( Niklas ska nock få massera mig lite när han kommer, för det vet jag att han är bra på ;) Mohaha.

Idag händer inte så mkt. Ska ringa försäkringskassan så jag kan få ny aktivitetsstöds papper som jag kan skicka in. Niklas kommer vid 4 tiden och hämtar Casper så ska dom till stadsparken och leka. Marcus kanske åxå skulle med dom. Hade behövt tvätta så det blir väl antagligen att jag gör det ikväll, men får se..

Även inatt så ska jag sova utan Niklas. Vi behöver lite tid ifrån varandra så vi hinner sakna varandra. Vi har ju sovit tillsammans varje natt i snart 3 månader :P Men imorgon så jävlar ska vi sova tillsammans hehe.

Jag tycker inte om så som hon behandlar dig. Du förtjänar något bättre. Hon är din ... och då ska du betyda allt för henne. Men alla kanske inte tänkar likadant ? Jag blir så förbannad och ledsen när jag bara tänker på det !!

Nej nu blig det en macka.

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0