Harry potter och The hangover

Är hos Gasten och kollar film =) . Kollade på the hangover innan, faktiskt riktigt rolig.. Skratta många gånger iallafall. Sen nu kollar vi den nya harry potter, lite lång tråkig men funkar än så länge. Men vi pausa filmen nu för han blev hungrig haha! Matvrak ;) . Imorgon ska jag sova hos fryksäter för vi ska till AMS på onsdag så det blir av någon gång! Känns som vi bara drar ut på det haha..

Va hos syrran innan också. Käkade kalv, potatis och bearnesås =) GottGott ! Satt och snacka och så och sen spela jag och hennes sambo lite på deras xbox. Min syster sa något korkat jag tänkte skriva här men kommer fan inte på de, störigt hehe.
Hon ska ha barn i September som sagt , tror det blir en pojke. Denna gången ska jag inte va med på förlossningen iallafall haha. Jag va det med min andra syster och det fick mig till att aldrig vilja ha barn ;) HAHA!

See ya later ;) Puss&Kram / MALMQUIST

<3 to you ;) Mohaha ..

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0