HAHAHA !!

Jag skulle precis ta två sömntabletter för att jag har svårt för att somna på natten. Så jag kolla i "medicin" skåpet och tog två stycken små tabletter. Sen gick jag in i mitt rum igen. Då kommer mamma springandes och sa att jag tagit fel tabletter. Jag hade tydligen tagit några andra som såg exakt likadana ut. Så jag kollade upp på internet va det var för några jag tagit. Då var de allergi tabletter som man bara ska ta 1 av. Och tar man fler så kan man bli yr i huvet, få problem med magen och så vidare haha. NOG lyckat !! Men det stod också att man blir trött av dom så de funkar ju som sömntabletter haha! Men va fan, hur kan man va så korkad? hahahaha!! Tur det inte var några andra konstiga tabletter haha..

Ska i alla fall gå och lägga mig nu och sova =). Ska upp rätt tidigt imorgon för jag ska passa lisa i någon timme för mamma ska till väla. Sen klockan 12 kommer Sandra om hon nu kommer då. Sen när mamma kommit hem så ska jag och Sandra till systembolaget och inhandla dricka till kvällen. Sen ska man fixa sig och ringa syrran och fråga om man kan låna lite pengar haha! Sen dricka lite och sen iväg till Buse vid 19 tiden tror jag det va.. Och sen e det party all night long.. Haha börjar bli smått yr i huvet nu :/ Palla det haha!

                    God Natt och Sov Gott <3

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0