HAHAHA!!

Eftersom jag har varit riktigt uttråkad så har jag sökt rundor lite på internet och då hitta jag denna sida ---> http://beauty.ivillage.com/ . Där man lägger in ett foto på sig själv och sen kan man testa olika frisyrer och hårfärger och fix make up och skit haha. Så jag fastna där och testa en massa olika hårfärger haha! Har man inget liv så har man inte ;)

Så nu lägger jag in dom fula bilderna haha och nu tycker jag ni ska säga vilken jag passar bäst i hahahahha!!
Och va nu ärlig och säg inte den blåa bara för det ska va så haha!
OCH ja jag blev skit ful på fotot men orkade inte ta om det ;)



Ska alldeles strax gå och sova, ingen rolig som är vaken som man kan snacka med så då kan man
lika bra gå och lägga sig och drömma =)

Imorgon kanske man drar hem till Tosse eller Gasten.
Får se hur det blir !


Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Tess ffs

Bild nr 1 tyckte jag ;)

2009-07-30 @ 03:11:47
URL: http://tessffs.blogg.se/
Postat av: Pia

Bild 1 eller 6 :)

2009-07-30 @ 12:20:30

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0