Haha

Niklas som inte skulle sova här inatt ligger i min säng och kollar tv nu medan jag skriver blogg haha. Men idag har det gått skit bra mellan oss, inget bråk alls, men vi har iofs inte tillbringat så många timmar tillsammans idag :P
Vi har bestämt att vi ska umgås ihelgen och se hur det går, går det åt helvete så får han helt enkelt åka hem så får vi vara ifrån varandra några dagar. Finns lösningar på allt :P

Håller på att spela lite tibia. Ja jag vet jag är nörd, men det skiter jag i :P Haha. Niklas som fått mig att spela ju haha. Men man måste sysselsätta sig med något.

Imorgon bitti så kommer Jocke och umgås lite med Casper. Skönt för Casper :) Speciellt att Jocke inte har med sig Cindy så han får vara lite själv med både mamma och pappa. Det behöver han för det har han inte varit på hur många månader som helst :S

Nej nu ska jag ta lvl 8 sen sova.

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0