Haha Modell ;)

Fick ett samtal för ett tag sen.. Så jag svara och då va det en kvinna som ringde och sa att en person hade rekomenderat mig till modell bilder haha. Jag får det gratis och allt eftersom jag blivit rekomenderad. Bara bilderna man får köpa själv! Jag får ta med 2 personer och det är redan fixat, det blir Frida och Fryksäter som hänger med. Men hade varit nice om en kille hängt med också så tänkte ringa och fråga om jag kan ta med en person till kanske. Man blir sminkad och dom fixar håret och dom tar typ 70 bilder =) . Bara kläder man får ta med själv! Kommer bli nice ;) . Så den 16 Augusti är man model ASG !


Genom dom vi ska fotograferas. Och det är i Malmö, Turning torso! ;)


http://thestudiogroup.se/

Puss&Kram /
Malmquist

Kommentarer
Postat av: Sara

Bilderna är skit dyra. Och dom sminkar och gör bara håret halvdant..

2009-07-07 @ 19:54:56

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0