GRAVID ??



Ja jag och Johanna är gravida :D
 Eller ja det är iaf vad vi har fått höra haha. Synd vi inte fick vara med och göra barnen bara ;) Men tänk om vi varit det, då hade vi varit mammalediga samtidigt och hur kul hade inte det varit ? :D Nej men Casper hade pratat om bror så hade Jocke frågat han om mamma hade bebis i magen och då hade Casper svarat ja och Johanna med. Min söta lilla stjärna med vääääldigt mkt fantasi haha.

Nu sitter jag och Johanna och groggar. Eller ja hon gör vid sig och jag passar på att prata med en sjuk Malmquist på msn.

Snart blir det Hampan och sen en massa utserveringar och sist men inte minst så blir det Dickens, sällan va ? ;)

/ Fryksäter


Kommentarer
Postat av: MALMQUIST

JAG VILL OCKSÅ TILL DICKEEEEEENS !!!!!!

2009-07-17 @ 22:08:27
Postat av: Ninah

Hoppas ni har skoj.. Du lär nog inte se mig ute på ett tag för man jobbar jämt & ständigt känns det som.. Så festa för mig med:D Weeho!

2009-07-18 @ 11:21:26
Postat av: Mimi

Hehe Casper e ju bara för goooooooo ;) <3

2009-07-19 @ 18:08:21
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0