going to bed .. eller snart iallafall ..

Börjar bli väldigt uttråkad, rastlös och trött nu. Skulle fan dragit ner till festivalen ändå.. Men nej nej bara för jag va irriterad just då så va allt fel och då sket jag i det. Så nu sitter jag här hemma och drygar värre än någon annan.. Men jag får ju skylla mig själv. Sen det jobbiga är att när jag väl har så här jävla tråkigt så kommer det upp en massa tankar i huvet som får mig att bli ännu mer irriterad..  Vissa saker jag sitter och tänker på och inte riktigt vet vad jag ska göra åt dom. Mer än så säger jag inte, behöver ju inte skriva ut hela mitt liv här.

I vilket fall som helst så va inte denna helsingborgs festivalen speciellt rolig. Klart man hade underbart umgänge men festivalen suger . Är inte lika roligt och gå på skiten längre. Va roligt när man va 15-16 haha...


Börjar bli riktigt irriterad på mig själv nu faktiskt för att jag är så fucking lat och seg. Jag sitter hemma som en gast och ruttnar och har inget jobb eller något och kan inte göra ett skit. För man inte har pengar. Känns ju skiiiiiit kul eller inte . Sen att jag har förändrats som fan stör mig en del också. Jag har nästan blivit FÖR snäll typ. Och det går mig på nerverna för jag känner mig som en jävla mes. Kan knappt säga ifrån längre när jag blir arg. För nu håller jag bara inne det istället. Jag har aldrig varit sådan innan för jag har alltid sagt vad jag tycker och tänker men inte nu längre . Får ändra på det igen och illa kvickt haha ;) .

Tycker om dig skit mycket och även det går mig på nerverna :P För du vill inte som jag vill hahahah .. Men skit samma ;) Får väl se vad som händer.. Men lite jobbigt är det faktiskt . OCH jag kan inte hjälpa att jag är så svartis som jag är..

Nu slutar jag skriva innan jag skriver för mycket ;) hahaha! Så kul ska ni inte ha..

Puss&Kram / MALMQUIST


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0