GodNatt ;)

Nu ska jag spela Tibia ett tag och sen nanna kudden =) . Ska bli skönt och sova, har ont i hela kroppen så det är bara jobbigt att sitta uppe! Sen är det tråkigt och va vaken, för det finns inget och göra ..

Har inte hänt så mycket idag faktiskt, lugn dag för en gångs skull. Inte ofta jag sitter hemma och tar det lugnt haha. Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Får väl se! Om jag mår bättre så kommer jag antagligen inte sitta hemma iallafall. Tänkte höra med Fryksäter vad hon ska hitta på imorgon =) .

Annars så hittar jag någon annan som vill hitta på något !


~ Den som talar illa om andra i din närvaro, talar illa om dig i din frånvaro ~
Stämmer nog rätt bra ..

GodNatt & SovGott




Kommentarer
Postat av: Miranda

Tack,jag tar det som en komplemang;)

2009-07-28 @ 12:07:57
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0