Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sedan av att jag fick solen i huvudet. Varmt som attans kan jag tala om !! Finns inget värre än att vakna av att det är varmt. Inte ens Casper är vaken än. Vad ska jag göra ? Försöka sova en liten stund till ? Städa ? Eller vad ? Hmm.. Det är frågan. Men det känns som om det blir att lägga sig i soffan framför tvn tills lillkillen vaknar.

Ska bege mig till stan vid 1 tiden. Måste in till Ams. Som tur är så har jag fått låna Marcus busskort *Tack lillebror*

Jag hoppas jag får min samsung såld nu under dagarna. För jag är verkligen i behov av pengar ! Jobbigt när det är så, men men.. Vad ska man göra ?

Jag fattar inte varför jag inte fått mina pengar från försäkringskassan än. Okej att dom kan vara dryga ibland, men ändå. Jag hoppas jag får dom snart så jag kan betala hyran asså. Hyran måste ju liksom in !

Nej nu ska jag gå ut på balkongen och röka min morgoncigg.

/ Fryksäter


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0