Godmorgon :)

Igår kväll så kom Gasten och Linda hit :) Vi satt och spelade kort och snacka en massa :) Sen så lagade Gasten potatisgratäng, kotletter och bläckfisk. Det var nice :)

Vad händer idag då?
Jo snart så ska jag, Niklas och Casper gå till Maxi. Ska handla Blixten tavlor där till Casper rum :) Och lite mat och så. Sen så vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag och Johanna ska sola när hon slutat jobba och Niklas är snäll och passar Casper :)

Casper har blivit jätte duktig :) Han sover utan blöjan och han gör ingenting i sängen på nätterna :) Inte ens på dagarna gör han något, ja förutom på toaletten då :) Han är så duktig min lilla prins :D

Nej nu ska jag ge lillkillen en macka, sen blir det duschen !

/ Fryksäter

 

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0