Godmorgon..

.. eller man kanske ska säga godmiddag om man kollar på klockan. Kom i säng rätt sent så inte konstigt man vaknar sent. Men ibland får man det, speciellt när man är barnledig :)

Nu strömmar Måns ur mina högtalare och jag ska lägga in bilderna från gårdagen på facebook och bdb :)



Idag så blir det en lugn dag. Casper kommer hem från Jocke. Jag och Johanna ska tvätta ikväll 18-22. Sen får vi se vad som händer.

Imorgon så ska jag till Maxi och handla 3 Blixten tavlor till Caspers rum. Sen när Johanna slutat jobba så ska vi sola :) Behövs så man inte blir av med sin fina färg !

Sen är det en sak jag har undrat över. Innan jag fick barn och innan min och Jockes separation så var det INGEN som klagade över att jag drack men nu efter min och Jockes separation så jävlar i det ska ni klaga, hur kan det komma sig ? Det spelar ingen roll om jag dricker så länge jag inte gör det när Casper är med !!!

Usch vilken mensvärk jag har :( Måste ta en macka och en ibumetin så jag blir av med den !!!

Vi hörs lite senare !

/ Fryksäter


Kommentarer
Postat av: Mimi

Man ska inte bry sig om vad folk säger.... O du soc sa en gång till mig att villka föräldrar har inte druckit när de har sina barn!? Hmmm ja du jag kommer från en bra familj o jag kommer ihåg fester som mina föräldrar hade o det tog då inte jag skada av ;) Så länge man vet vad man gör o vem som är i ens hem......Och det viktigaste för barnen är kärlek <3<3<3

2009-07-19 @ 21:55:19
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0