Godmorgon

Ja nu är man vaken, men ingen har sagt något om att man är pigg haha. Men man får stå ut med tidiga morgnar när man har barn :P

Niklas satt nog uppe rätt sent inatt för han sover som en stock fortfarande haha. Men det är hans huvudvärk och inte min :P

I eftermiddag blir det middag hos Johanna med Niklas, David, Adrian, Linus och jag såklart :P Sen blir det lite party hos Buse och sen utgång (?) hehe.
Mamma tar Casper. Skönt att hon kommer ner lite då och då och hjälper mig. Medtanke på att Casper bara är hos Jocke varannan helg så jag får lite hjälp och avlastning. Egentligen så tycker jag allt att Casper kan vara hos Jocke varannan vecka, men det tycker inte Jocke, så ja..

Nej nu ska jag och lillkillen äta lite frukost !

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0