Godkväll

Nu sitter jag här i min ensamhet och har precis spelat lite tibia. Skönt att kunna varva ner lite innan man ska sova :)
Niklas åkte hem för typ en timme sen. Casper somnade för en liten stund sen.

Innan idag så var vi i Gubbaparken tillsammans med Pia och Benjamin :) Johanna och Maja kom åxå :) Trevligt :) Fint väder var det åxå. Har man tur så kanske man har fått pyttelite färg iaf :P

Imorgon blir det nog Ams med Linda. Vi ska kolla med dom om dom kan hjälpa oss med att söka jobb i Danmark.

Jag måste klippa mig så ska höra av mig till Malin någon dag och boka in en tid hade jag tänkt :)

Nej nu ska jag röka en cigg och sen duscha.

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Anonym

ITS GONNA BE YOU AND ME, BUT WHEN! YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND RIGHT ROUND LIKE A RECORD! hahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahahhahahahhahah

2009-07-12 @ 22:25:52
Postat av: fryksäter

Fuck dig Linus :P

2009-07-12 @ 22:43:13
URL: http://fryksaterochmalmquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.jobnet.dk danska arbetsförmedlingen, på ams hjälper dom inte er med nåt.. :(

2009-07-13 @ 00:47:53

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0