God morning everybody ;)

Vaknade för en timme sedan. Satte min klocka på alarm klockan 12 för att jag inte ska sova bort halva dagen. Gick och la mig vid 4 inatt så hade jag inte satt ett alarm så hade jag nog sovit till 3 idag om inte mer ;) haha !

Nu åskar det som fan ute och regnar som aldrig förr haha. Men jag tycker bara åska är mysigt så det gör mig inget. Jag kommer ihåg alltid när jag va liten så när det började åska så gick jag, min mamma och mina systrar ut på balkongen och kollade på blixtrarna haha.

Nu sitter jag och spelar Tibia som vanligt haha ! Känns som man blivit värsta tibia nörden för jag började spela det så fort jag vakna typ haha..

Idag vet jag inte vad som händer än, Gasten ville ses så får se om jag drar hem till han och kollar film eller något annat skoj =) . Imorgon ska man hem till Tosse och umgås med henne, Niklas och Gasten och spela kort , äta och vara social. Ska bli nice ! Får vi äta nått goooott ;) .

Hehe, inlägget jag la in igår med bilderna på mig i olika hårfärger.. Det är tre st som har röstat på nummer 1 haha . Sen är det 2 röster på nummer 6 också haha. Ska färga håret så fort jag får pengar, men sen om det blir någon av dom färgerna vet jag inte, får vi la se då haha! Ska antagligen köpa löshår också haha. Jag tycker de e najs ! Ajja...

Skriver lite senare, ska dricka mitt älskade morgon kaffe och röka en cigg !
 
Kanske fixar lite mer på bloggen senare också..




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0