God morgon =)

                                  Hallååja xD
Har nästan precis vaknat.. Och vaknade av att min gamla mobil började ringa :/ SKumt, för den är avstängd och har inget sim kort i . Spökar vet ni ;) haha! Somnade vid 3-4 inatt, hade skit svårt för att somna.. SKit jobbigt när det blir så !

Det sjuka är att jag bara sovit 8 timmar (vilket e lite för mig) och vaknar ändå pigg som en mört haha! Men de e najs!

Idag händer nog inget speciellt, har mensvärk som fan så jag är inte på G om man säger som så.. Fan vad jag hatar mens haha, kunde inte killar fått mens istället? hahahaha!! Så hade vi tjejer sluppit skiten, men nej nej det e vi som ska ha mens och ont i magen haha. Nu vet jag knappt vad jag skriver haha.

Nu ska jag ut och ta en kopp kaffe och min första cigg =) Gött som fan! Klarar inte mig utan en cigg och en kopp kaffe på morgonen.. Eller jo när jag är hos andra så behöver jag inte det haha..


Jag bjuder på några bilder med mina "fjortis" glasögon som jag köpte på festivalen haha. Jag, Tosse och Niklas va tvungna haha ;) . Fula är dom men skit i det, e ju liksom inte så så att jag kommer gå med dom nu varje dag, kommer antagligen inte använda skiten igen haha, så det va 80 spänn man kunde lagt på annat haha. Ångest.com hahah!!



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0