God eftermiddag ;)

Vaknade vid 9 i morse så gick upp och satt mig vi datan en timme sen tänkte jag att det inte va lönt och va uppe redan haha så gick och la mig igen och vaknade vid 12 .

Jag mår iallafall MYCKET bättre nu =) . Har ingen feber, inte lika ont i nacken, knappt ont i halson och de vita prickarna på mandlarna är typ borta ! Gött som fan.. Fast nu har man mensvärk istället hahaha.. Men skit i det, ska inte gnälla nu ;) . Nu kan jag dricka kaffe och röka igen och de e naajs ;) . Skulle ta en bild på mitt kaffe och cigg precis haha det blev såhär..                              -------->






         <-----  Och tre sekunder senare ....
                           Men e man klumpig så e man ;) haha!!


Idag ska jag antagligen
hem till Tosse och umgås med henne och Johanna. Skulle egentligen dragit hem till buse på fest. Men vill helst inte det när jag inte kan dricka och när jag går på penecillin + jag inte e heeelt frisk än. Och sen kommer jag bara sitta och vara småirriterad om alla sitter och dricker öl o jag dricker vatten hahaha! ;) .. OCH det är bara jobbigt med en massa fulla folk när man själv är nykter.

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och röka en cigg så jag vaknar till lite mera =) .

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan!

Är allt bra? :D



/Tobias

2009-07-18 @ 16:02:02
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0