Gäsp

Nu börjar jag bli riktigt trött men det kan bero på att jag tog en sömnpilla för ungefär en halvtimme sedan. Så det är dags för mig att gå och lägga mig nu. Tog e sömntablett för att jag har svårt för att somna. Så ska jag upp redan klockan 6 imorgon bitti så då tog jag en tablett så jag ska kunna somna i tid och inte ska sitta uppe hela natten. För om jag gör det så kommer jag inte orka fiska imorgon och då snear min familj för dom har redan bokat skiten. Så nu är jag tvungen haha! Efter jag har fiskat imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Men är det fint väder så tänkte jag tvinga med någon till stranden. Men vet inte vem jag ska tvinga med än ;) . Men det tar jag imorgon! Måste ju fan bygga på min solbränna innan den går bort. Den har redan börjat gå bort lite :( . Idag har jag inte gjort så mycket sens jag kom hem, blev ingen film för jag hitta ingen som verkade bra. Så jag har bara suttit framför datan och nördat mig helaaa kvällen. Nej nu vill inte mina ögon vara vakna mer. Ser knappt vad jag skriver så trött jag är haha! Så nu blir det en sista cigg och sen nanna kudden =) .

GodNatt !      

Puss&Kram

                                                          Malmquist                           

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0