Festa imorgon, förvånad?

Japps då blev det fest imorgon då ja. Ska festa med dom vanliga + Sandra.. Men nu är det så att gänget bara dissar mig för dom ska äta hos johanna först haha. Skämta ;) Ska ändå sitta och dricka och så hos mig först med Sandra =) . Så det e lugna puckar, så kan ni sitta och ha eran lilla familje middag hahahah ! ;) . Ses ändå hos Buse sen ! Så ni blir inte av med mig tyvärr haha! Men det vet jag att ni inte vill ändå, för ni har inte lika roligt om inte jag e med . hahahah !! I alla fall så blir det först buse och sen ut och röja stan. Var vi ska vet jag inte än, David snacka något om Hampan men vete fan om man kommer in där haha! Annars får jag dra till Dickens själv ASG ! . Nej men det blir nog kul imorgon så. Hade ju inte varit fel om man hade haft pengar så man hade kunnat köpa något nytt och ha på sig imorgon , men nu är man fattig som en gast. Har 100 kr på mitt konto hahahah ! Känns lönt.. Eller inte ! Ajja, ska nog försöka fixa pengar på något sätt.. Sen måste jag få tummarna ur röven och dra ner till arbetsförmedlingen och snacka med dom så jag och Fryksäter kan flytta ihop !!

Palla att min mamma surar som en mongo bara för jag inte ska va hemma i helgen och aldrig är hemma annars iheller. Liksom varför bry sig egentligen ? Vi snackar ändå inte när jag e hemma för jag sitter bara på datan.. Sen nu har vi ju min systerdotter här och då säger hon - Du sa du skulle hjälpa mig med att passa henne denna veckan!!! Men det va för fan inte jag som tacka ja till och passa henne. Jag är 20 år ska jag sitta hemma och glo som ett kioskmongo då eller? Nej i helvete heller haha! No way ;) Atatattaaa...

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0