Facebook

Therese Facking Fryksäter LÄS DETTA!!, även om vi inte snackas vid så ofta, lägg in en kommentar om ett minne om dig & mig, bra eller dåligt, vad som helst..! Därefter lägg denna på din egen status. Du kommer att bli överraskad över vad folk minns. ;)


Caroline Lindell kl. 01:11 den den 8 juli

Saknar den tiden vi festa med varandra.Kände mig verkligen trygg med dig! ♥ 
Sofia Andersen kl. 01:11 den den 8 juli
du o jag på engelskalektionerna som alltid bara drack cola o messade med killar.....
Nima Brodin kl. 02:56 den den 8 juli
Första gången jag träffa dig hos Ranghild. Kommer ihåg där du Casper och Jocke satt brevid varan och såg så söta ut tillsammans....Kände mig lite avensjuk då haha
Linda Ericsson kl. 06:53 den den 8 juli
saknar förra sommaren så roligt vi hade nere på badet=)
Martina Hansson kl. 08:55 den den 8 juli
alla festerna i skånes fagerhult:)


/ Fryksäter


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0