Danmark..

Har suttit lite och tänkt på jobb och sånt. Och funderar starkt på att söka jobb i Danmark. Mer lön och lättare att få jobb där. Så ska dra ner till arbetsförmedlingen imorgon och prata med dom. För har för mig att det är saker man ska fixa om man ska kunna jobba i Danmark. Men det ska nog lösa sig.. Så nu hoppas jag att jag får ett jobb snabbt! Behöver det riktigt mycket, för just nu är jag fattig som en oxe. Har inte ett öre och får låna av min familj. Och jag hatar att låna pengar av folk för sen när man väl får pengar så ska man betala tillbaka allt och då har man ju inget kvar sen.

Idag blir nog en lugn dag. Ska antagligen bara sitta hemma och tråka för ingen har hört av sig :( haha. Så då får man väl sitta och ruttna som en gast hemma och ha skit tråkigt. Men jaja..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0